4 Ekim 2015 Pazar

Quiche Kabaklı

Quiche Kabaklı Tarifi'nin Malzemeleri

  • 1 kabak
  • 1 soğan
  • 2 orta boy patates
  • 1 çay kaşığı tuz, kara biber, pul biber
  • 3 yemek kaşığı zeytin yağ
  • Kaşar peynir
Üzerine;
  • 3 yumurta
  • 20 cl krema ( yada 1 çay bardağı yoğurt olabilir )
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 tatlı kaşığı kırmızı biber ( istediniz bağlı )

Quiche Kabaklı Tarifi'nin Yapılışı

Tavada zeytinyağı soğan, patates ve kabak pişiriyorum (onları birden koyuyorum çünkü pişmesini istemiyorum, tek malzemerimiz suyunu almak için çünkü en sonunda fırın da pişmesi lazım) Sonrası tuzu, karabiber ve pul biber ekliyoruz. Turta tadında hazır hamuru hazırlıyorum ( istersiniz hamur siz yapabilirsiniz ☺) Kasede yumurtayı krema ve süt ile çırpıyorum ve üzerine döküyorum. Sonra kırmızı pul biber ekliyorum (biberi sevdim için çok ekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder