4 Ekim 2015 Pazar

Fırında Baharatlı Tatlı Patates

Fırında Baharatlı Tatlı Patates Tarifi'nin Malzemeleri

  • 2-3 tatlı patates
  • 2 diş sarmısak
  • 1 yemek kalığı zeytinyağı
  • Tuz, karabiber, kırmızıbiber

Fırında Baharatlı Tatlı Patates Tarifi'nin Yapılışı

Kızlar bu tatlı patates çok sağlıklı bebeklere ve sağlıklı beslenmek isteyenlere çok tavsiye ediliyor. Soydum patates kızartması gibi doğradım 2 tatlı patates yaptım 4 kişi için yeterli. 2 diş sarımsak ezdim, karabiber ,tuz, kırmızıbiber ekledim, 1 yemek kaşığı zeytinyağı ekledim ,harmanladım fırına verdim. 200 derecede Yumuşayınca bitmiştir sarımsaklı yada sade yoğurtla tüketin. Fırında Baharatlı Tatlı Patates Fırında Baharatlı Tatlı Patates Fırında Baharatlı Tatlı Patates Fırında Baharatlı Tatlı Patates Fırında Baharatlı Tatlı Patates

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder